Aktuality -> Hardware - 17. 10. 2017

Společnost Fitbit zahájila prodej chytrých hodinek Fitbit Ionic

Společnost Fitbit zahájila prodej svých prvních chytrých hodinek Fitbit Ionic u prodejce CZC.cz. Hodinky jsou vybaveny SpO2 snímačem, který v budoucnu umožní měřit např. spánkovou apnoe, vestavěným GPS senzorem, sadou dynamických sportovních tréninků, vylepšeným měřením srdečního tepu a voděodolností do hloubky 50 metrů. Hodinky navíc podporují bezkontaktní platby, chytré notifikace a celou řadu populárních aplikací a designových skinů v obchodě Fitbit App Gallery. Fitbit Ionic mají také vestavěný hudební přehrávač, baterie poskytuje 4 a více dnů provozu hodinek. Nechybí ani funkce, na které jsou uživatelé Fitbit zařízení zvyklí, tedy automatické rozpoznání sportovní aktivity a analýza spánku na základě tepové frekvence uživatele.



Hodinky Fitbit Ionic jsou vyráběny zcela novým procesem a z nových materiálů, které zvyšují odolnost a snižují celkovou váhu a běžné každodenní opotřebení. Unibody konstrukce slouží také jako Bluetooth a GPS anténa. Tato konstrukce vytváří silnější a kvalitnější GPS signál, který oceníte v husté městské zástavbě i na odlehlých trasách. Barevný dotykový displej umožňuje vytáhnout jas až k hodnotě 1000 nitů, a tím umožňuje čitelnost i na přímém slunci. Hodinky Fitbit Ionic příchází s uceleným portfoliem stylů a barev s vyměnitelnými pásky řady Classic, Sport a koženými pásky od výrobce Horween.

Doporučená cena hodinek je 9 390 Kč.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.