Aktuality -> IT Business - 13. 1. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Společnost Exclusive Networks dokončila akvizici distributora Veracomp

Veracomp, Exclusive NetworksSpolečnost Veracomp, IT distributor působící v 19 zemích střední a východní Evropy, dokončila prodej celé své distribuční sítě společnosti Exclusive Networks. Smlouva o prodeji společnosti Veracomp byla podepsána v září 2020, následovalo schvalování transakce ze strany regulačních orgánů.



Společnost Veracomp, založená v roce 1991 v Polsku, je distributorem ICT řešení více než 140 výrobců. Podmínky spolupráce s výrobci a integrátory se údajně nezmění. Společnost prozatím pokračuje v činnosti pod značkou Veracomp a bude v blízké budoucnosti přejmenována na Exclusive Networks (CEE). Nový předseda představenstva společnosti Veracomp, Mariusz Kochański, se stane také generálním ředitelem nového regionu Exclusive Networks CEE.

Mariusz Kochański
Mariusz Kochański

„Snažíme se investovat do společností, které dokonale rozumí potřebám lokálního trhu. Akvizice společnosti Veracomp do našich struktur je jedním z nejdůležitějších kroků expanze v souladu s touto strategií. Získáváme tímto způsobem jedinečnou příležitost k úspěchu ve střední a východní Evropě,“ řekl k akvizici Jasper Trolle, generální ředitel společnosti Exclusive Networks.

Společnost Veracomp (Exclusive Networks CEE) nabízí široké portfolio řešení v oblasti správy sítí a IT infrastruktury, IT zabezpečení, telekomunikační infrastruktury, úložišť a serverů, audiovizuálních a digitálních signálních systémů, lékařského zobrazování, systémů na správu dokumentů, produktů pro uživatele v domácnostech / SOHO, průmyslových řešení nebo IoT.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.