facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 15. 5. 2007

Společnost EMPIRE posiluje management

P_Konecny720.jpgSpolečnost EMPIRE posílila svůj tým o Marketing Managera Pavla Konečného. Pavel Konečný, MBA (*1972) bude na nově vytvořené pozici marketingového manažera odpovídat za marketingovou strategii společnosti EMPIRE, která zahrnuje například přípravu marketingových kampaní na podporu značky a nových produktů, analýzy trhu ICT, vyhledávání nových obchodních příležitostí a public relations. Pavel Konečný nasbíral zkušenosti během svého 11letého působení v oblasti telekomunikací, pracoval ve firmách Eurotel, Český Telecom a poté Telefónica O2 Czech Republic. Během tohoto období působil na pozici marketingového specialisty, projektového manažera a naposledy jako marketingový manažer, odpovědný za marketingovou strategii a komunikaci společnosti Telefónica O2 Czech Republic směrem k firemním zákazníkům a státní správě. Titul MBA získal Pavel Konečný studiem na Brno International Business School, dále absolvoval například roční studium na Českém institutu pro marketing a řadu dalších manažerských kurzů. Pavel Konečný je svobodný, mezi jeho koníčky patří lední hokej a potápění, mluví anglicky a rusky.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.