facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 10. 2. 2010

Společnost AEC mění logo

AEC, dceřiná společnost Cleverlance Enterprise Solutions, mění své logo. Současně spouští zkušební provoz nové verze webových stránek. Cílem těchto změn je nejen zmodernizování grafické tváře společnosti, ale také vizuální vyjádření příslušnosti ke skupině Cleverlance. Úprava loga a vizuální identity je završením úspěšného začlenění společnosti AEC do skupiny Cleverlance. Nová grafika má využitím modernější barevné palety a čistých tvarů odrážet pružnost a schopnost účinně reagovat na nové požadavky trhu a nové výzvy. Zůstává zavedený obdélníkový tvar a osvědčená modro-bílá kombinace. Logo se vizuálně odlehčuje upuštěním od prolínání jednotlivých písmen. Se změnou loga přichází celková grafická proměna, kterou se AEC bude od roku 2010 prezentovat.



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.