facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 23. 3. 2007

Společně pro podnikovou mobilitu

SiemensNokia712.jpgSpolečnost Siemens Enterprise Communications a obchodní skupina Enterprise Solutions firmy Nokia uzavírají kooperační smlouvu na řešení v oblasti konvergence pevných a mobilních podnikových sítí (FMC). Tato smlouva zabezpečí součinnost mezi duálními mobilními telefony z řady Nokia Eseries, software Nokia Intellisync Device Management a řešením HiPath Mobile Connect od Siemens. Tato dohoda, prováděná jako součást strategie otevřených komunikací od Siemens, spojuje dva přední provozovatele mobilních komunikací.

Úplné řešení bude zahrnovat VoIP platformy HiPath na bázi SIP od firmy Siemens, její portfolio HiPath Wireless a nedávno ohlášený HiPath MobileConnect spolu s relevantními komunikačními zařízeními Nokia Eseries a software pro správu zařízení Nokia Intellisync.
Jako součást dohody podniknou Nokia a Siemens společné kroky pro uvedení na trh. Siemens Enterprise Communications bude svým zákazníkům prodávat Nokia Intellisync Device Management a Nokia bude uvádět na trh řešení Siemens a doporučovat je naopak svým zákazníkům. Obě strany se budou oficiálně podílet na příslušných partnerských programech druhé strany, tzn. Siemens na programech Nokia Enterprise Zone a Nokia for Business Channel a Nokia na technologickém partnerském programu Siemens Enterprise Communications.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.