Aktuality -> Komunikace a sítě - 21. 7. 2010

Řešení pro jednotnou komunikaci od HP a Alcatel-Lucent

HP a Alcatel-Lucent budou zákazníkům poskytovat nová řešení pro jednotnou komunikaci a spolupráci. Tato nová dohoda navazuje na globální alianci společností HP a Alcatel-Lucent a umožňuje jim společně dodávat ucelená komunikační řešení, která prostřednictvím konvergence telekomunikací a informačních technologií nabídnou nový způsob, jakým zákazníci mohou využívat služby pro jednotnou komunikaci a spolupráci.
Služby HP a řešení Alcatel-Lucent pro jednotnou komunikaci a spolupráci nabízejí široké možnosti využití. Mezi nové produkty patří:

 



  • Migrace z řešení více dodavatelů a ze starších pobočkových ústředen na integrační vrstvu hlasu přes IP využívající otevřenou architekturu Alcatel-Lucent IP Telephony. HP pomůže zákazníkům dosáhnout větší návratnosti investic do řešení jednotné komunikace a spolupráce pomocí řídící platformy Genesys Customer Interaction, řešení UC connect, sady Alcatel-Lucent OmniTouch Instant Communication Suite a řešení IP telefonie OmniPCX Enterprise.
  • Automatizované pracovní postupy a řízení pracovního vytížení v rámci podnikových procesů pomocí řešení HP a Genesys Intelligent Workload Distribution, které šetří provozní náklady zvyšováním efektivity všech podnikových zdrojů a zaručuje vysokou úroveň služeb zákazníkům.

Mezi oborové aplikace jednotné komunikace a spolupráce, které přispívají ke snižování nákladů a zvyšování efektivity, patří např. digitální nemocnice. HP využije řešení Alcatel-Lucent Advanced Communication Server k vytvoření vyspělé, otevřené integrační vrstvy jednotné komunikace a spolupráce pro nejrůznější odvětví včetně zdravotnictví, finančních a technických služeb či státní správy.

Výše uvedená řešení, vycházející z poradenských služeb HP UC&C, přistupují k podnikové komunikaci komplexně – od strategie a plánování až po implementaci a školení. Mohou být implementována v infrastruktuře zákazníka nebo formou outsourcovaného provozu.
HP pomáhá zákazníkům vypracovat na základě jejich jedinečných požadavků obchodní plány, dlouhodobou vizi a analýzu aktuálních nedostatků. Klienti určí prioritu a hodnotu každého prvku celého řešení a poté následuje implementace řešení, integrace informačních technologií, monitorování, řízení programu, globální podpora a outsourcing. Výsledkem je celý životní cyklus služeb, který zaručuje vysokou organizační hodnotu technologie.


 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.