- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Řešení pro jednotnou komunikaci od HP a Alcatel-Lucent

HP a Alcatel-Lucent budou zákazníkům poskytovat nová řešení pro jednotnou komunikaci a spolupráci. Tato nová dohoda navazuje na globální alianci společností HP a Alcatel-Lucent a umožňuje jim společně dodávat ucelená komunikační řešení, která prostřednictvím konvergence telekomunikací a informačních technologií nabídnou nový způsob, jakým zákazníci mohou využívat služby pro jednotnou komunikaci a spolupráci.
Služby HP a řešení Alcatel-Lucent pro jednotnou komunikaci a spolupráci nabízejí široké možnosti využití. Mezi nové produkty patří:


- Migrace z řešení více dodavatelů a ze starších pobočkových ústředen na integrační vrstvu hlasu přes IP využívající otevřenou architekturu Alcatel-Lucent IP Telephony. HP pomůže zákazníkům dosáhnout větší návratnosti investic do řešení jednotné komunikace a spolupráce pomocí řídící platformy Genesys Customer Interaction, řešení UC connect, sady Alcatel-Lucent OmniTouch Instant Communication Suite a řešení IP telefonie OmniPCX Enterprise.
- Automatizované pracovní postupy a řízení pracovního vytížení v rámci podnikových procesů pomocí řešení HP a Genesys Intelligent Workload Distribution, které šetří provozní náklady zvyšováním efektivity všech podnikových zdrojů a zaručuje vysokou úroveň služeb zákazníkům.
Mezi oborové aplikace jednotné komunikace a spolupráce, které přispívají ke snižování nákladů a zvyšování efektivity, patří např. digitální nemocnice. HP využije řešení Alcatel-Lucent Advanced Communication Server k vytvoření vyspělé, otevřené integrační vrstvy jednotné komunikace a spolupráce pro nejrůznější odvětví včetně zdravotnictví, finančních a technických služeb či státní správy.
Výše uvedená řešení, vycházející z poradenských služeb HP UC&C, přistupují k podnikové komunikaci komplexně – od strategie a plánování až po implementaci a školení. Mohou být implementována v infrastruktuře zákazníka nebo formou outsourcovaného provozu.
HP pomáhá zákazníkům vypracovat na základě jejich jedinečných požadavků obchodní plány, dlouhodobou vizi a analýzu aktuálních nedostatků. Klienti určí prioritu a hodnotu každého prvku celého řešení a poté následuje implementace řešení, integrace informačních technologií, monitorování, řízení programu, globální podpora a outsourcing. Výsledkem je celý životní cyklus služeb, který zaručuje vysokou organizační hodnotu technologie.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
23.10. | [WEBINÁŘ ] Když CAD přestane být jen kreslení - Objevte... |
13.11. | Update Conference Prague 2025 |