Aktuality -> Hardware - 22. 6. 2005

Sony přichází s novými LCD displeji

SDMHX93B.jpgSpolečnost Sony uvádí na trh tři inovované řady LCD monitorů pro domácí a kancelářské použití. HX série, doporučovaná pro domácnosti spolu s S a X sérií pro korporátní použití nabízí množství variant tak, aby maximálně vyhovovala potřebám zákazníků. Série HX odpovídá rozmanitým potřebám uživatelů. Lze si vybrat mezi 17” a 19” modelem s nativním rozlišením SXGA (1280x1024) poskytujícím dostatečně potřebnou plochu na práci či zábavu. Technologie X-black zaručuje skutečnou živost obrazu. O věrné zobrazení barev se postará zvýšený kontrast a jas. Inteligentní systém Sony Eco Mode automaticky nastavuje jas v závislosti na okolním osvětlení. Aktualizovaná S série LCD monitorů Sony je zaměřena především na korporátní sféru. Nabízí vysoký kontrast, jas a SXGA nativní rozlišení (1280x1024) ve velikostech 17” a 19”. Monitor disponuje velice tenkým rámečkem. LCD nabízí široké zorné úhly, rychlou dobu odezvy.

Pro korporátní uživatele je na výběr i model ze série X, který se opět nabízí v 17” a 19” rozměrech s SXGA rozlišením. Monitor opět vyniká v parametrech rychlá doba odezvy, vynikající kontrast i jas. Oproti S sérii má série X svou vlastní identitu charakterizovanou především možností připojení klávesnice či myši (KVM). Toto umožňuje uživatelům kontrolovat dvě PC jednou klávesnicí, LCD monitorem X série a jednou myší bez nutnosti mít připojeno a na stole položeno více periferií.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.