- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Solitea chce expandovat do světa pod novým názvem Seyfor
Seyfor je nový název společnosti Solitea, která patří mezi nejrychleji rostoucí dodavatele IT řešení v Evropě. Firma založená před 32 lety Martinem Cíglerem dnes zaměstnává 1 600 lidí v osmi zemích a obsluhuje zákazníky ve 38 státech. V mimořádné expanzi se chystá pokračovat s ambicí stát se předním evropským hráčem a konkurovat největším světovým IT společnostem.


„Chceme být srozumitelní pro zákazníky na celém světě. Název Seyfor nás nebude limitovat na nových trzích tím, že by mohl být podobný názvu lokálních společností,“ vysvětluje Martin Cígler, generální ředitel Seyforu.
Martin Cígler
Nová identita zároveň lépe odpovídá činnosti firmy. „Základem naší práce je pečlivě naslouchat. Bez toho bychom nemohli vyvíjet produkty a služby, které by si zákazníci koupili. Téma naslouchání je proto hlavním motivem nové identity a firemní kultury spolu se sloganem Just sey it, we are listening,“ dodává Daniel Šturm, marketingový ředitel Seyforu.
Pod značkou Seyfor se tak lidé v Česku budou setkávat se systémem eRecept, s účetním systémem Money S3, mzdovým softwarem Vema, jedničkou na českém trhu, s iDokladem, který jako cloudový software pro jednoduché řízení fakturace využívá 70 tisíc především menších a středních podnikatelů, a s řadou dalších rozšířených produktů.
Samostatné značky v rámci skupiny budou pokračovat pod svým vlastním brandem. Co se však v průběhu příštího roku změní, je jejich vizuální identita. Drtivá většina značek se přiblíží novému vzhledu společnosti Seyfor.
Ve světě chce Seyfor svými službami konkurovat i velkým globálním firmám. „Chceme se etablovat na největších trzích jako stabilní dodavatel, který pokrývá všechny potřeby podnikatelů od malých živnostníků až po velké korporace, a to na jednom místě,“ doplňuje Martin Cígler.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |