facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 10. 1. 2020

SOFTIP získal status SAP Gold Partner

SoftipSpolečnost SOFTIP oznámila, že v loňském roce prohloubila spolupráci se SAPem a díky tomu získala nejvyšší status v rámci partnerského programu tohoto německého softwarového giganta. Na základě splnění řady náročných kritérií SOFTIP získal status SAP Gold Partner.



Dušan Guldan
Dušan Guldan, SOFTIP

„Jako slovenská firma jsme dosáhli unikátní stav, když  jsme zlatými partnery obou IT společností, které vládnou světovému trhu v oblasti podnikových informačních systémů, tedy Microsoftu a nově i SAPu. Obě společnosti nám udělením nejvyššího statusu v rámci partnerského programu potvrzují, že naši odborníci a poskytované služby jsou na špičkové úrovni. Je nyní na nás, abychom tyto statusy dokázali v budoucnu obhájit,“ řekl výkonný ředitel společnosti SOFTIP, Dušan Guldan.

Pro získání úrovně SAP Gold Partner musel SOFTIP v roce 2019 mimo jiné dosáhnout stanovený počet prodaných nových licencí SAP, dosáhnout stanovený počet certifikovaných zaměstnanců na produkty a řešení SAP a prokázat vysokou úroveň péče a podpory doloženou pozitivními zákaznickými referencemi. V případě SOFTIP mluvíme o kompetencích pro řešení SAP Business One, SAP ERP a SAP S4/HANA.

V případě produktu SAP Business One připadá na konto SOFTIPu více než polovina jeho implementací na Slovensku a mnohé další v České republice, Polsku, Maďarsku, Rusku, na Ukrajině či dokonce v Hongkongu. Kromě samotného nasazení nabízí SOFTIP i vlastní originální nadstavbové moduly, které doplňují funkce SAP Business One a umožňují ještě více přizpůsobit jeho podobu konkrétním požadavkům zákazníků.

V případě SAP S4/HANA mají konzultanti a projektoví manažeři SOFTIPu za sebou různé projekty implementace, ať už se jedná o vlastní ucelené projekty, nebo se podíleli na dodávkách pro jiné dodavatele a partnery.


 
  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat. 

  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.