Aktuality -> IT společnost - 18. 4. 2012

SODATSW řeší téma kyberšikany

Vyhlašuje soutěž pro střední školy

Společnost SODATSW zahájila soutěž pro střední školy po celé ČR. V rámci ní mají studenti za úkol zpracovat projekty věnující se problému kyberšikany. Autoři deseti nejlepších prací obdrží poukázky na nákup v obchodním řetězci Datart. Vítězná škola navíc získá softwarové řešení Správce učebny pro zabezpečení počítačů a efektivní výuku. Nová soutěž je určena pro studentské kolektivy i jednotlivce na středních školách. Jejím cílem je podnítit studenty k analýze a zamyšlení nad internetem a riziky kyberšikany. Studenti se mohou zaměřit jak na rizika a negativní důsledky kyberšikany, tak přímo na možnosti obrany. Digitální projekty mohou být zpracovány ve formátu fotografie, grafiky či videa. Soutěžní práce je možné zasílat od 16. dubna do 11. května 2012.



Odborná porota bude posuzovat jak kvalitu technologického zpracování, tak přínos projektů s tématem kyberšikany. Vítězná škola obdrží profesionální řešení Správce učebny včetně auditních modulů pro zabezpečení PC a efektivní výuku. Zároveň získá technickou podporu, kterou může spolu se softwarem využívat po dobu jednoho roku. Tvůrci deseti nejlepších projektů získají poukázku v hodnotě 1 000 Kč na nákup v obchodním řetězci Datart.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.