facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 15. 6. 2005

Small Business Solutions

Zajímavá a užitečná přehlídka informačních technologií proběhla ve dnech 15. - 16. 6. 2005 v hotelu Olympik v Praze. Název Small Business Solutions (dále SBS) napovídá, že šlo o přehled řešení určených drobnému a střednímu podnikání - tedy firmám o velikosti cca od 50 do 300 zaměstnanců. SBS se skládalo z části výstavní i konferenční, takže návštěvníci měli možnost si předváděné produkty nejen prohlédnout, ale také se seznámit s možnostmi jejich implementace během konferenční části.

SBS se soustředilo zejména na podnikové aplikace a systémy, síťová řešení, informační bezpečnost a telekomunikace. Z nabídky produktů můžeme jmenovat například navigační systém na bázi GPS od společností Hewlett-Packard a T-Mobile, firewall od Kerio Technologies, antivir NOD32 (vystavoval PCS Software), nebo bezpečný modulární systém OG serverBox. Světem internetové telefonie provedla nabídka Unient Communications. Nechyběla samozřejmě ani kompletní podniková řešení, jako je SAP Business One, vyvinutý speciálně pro potřeby malých a středních firem (Popron S&P System). Další informace o této akci najdete na www.sbsolutions.cz.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.