Aktuality -> Komunikace a sítě - 20. 11. 2008

Služba ha-loo Centrála v testovacím provozu

Telekomunikační skupina ha-vel přichází na trh s další novinkou – dne 25.11.2008 uvádí do komerčního testovacího provozu službu ha-loo Centrála. S touto službou získá uživatel možnost mít pod jediným ha-loo účtem až 88 klapek, které se budou chovat jako standardní telefonní linky. Především firemním zákazníkům umožní ha-loo Centrála využívat nejen výhody levného volání přes internet, ale i funkcí profesionální virtuální ústředny. Především už nebude třeba aktivovat pro každý telefonní přístroj samostatný ha-loo účet a hlídat stav kreditu či sledovat výpisy hovorů. ha-loo Centrála zaznamenává všechny hovory a díky tomu získá klient dokonalý a podrobný přehled o všech uskutečněných hovorech, což umožní poměrně snadno optimalizovat náklady na volání ve firmě.



Samozřejmostí je přesměrování hovorů, upozornění na zmeškané hovory nebo hlasovou schránku, což minimalizuje ztracené hovory od zákazníků. Příjem a odeslání faxů se provádí pomocí formátu PDF.

 

Pro využívání služby ha-loo Centrála nejsou potřeba žádné dodatečné investice do hardware. Službu si uživatelé zdarma aktivují a pak už jen platí to, co opravdu provolají. Hovory v rámci sítě jsou zdarma.


 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?