facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 20. 11. 2008

Služba ha-loo Centrála v testovacím provozu

Telekomunikační skupina ha-vel přichází na trh s další novinkou – dne 25.11.2008 uvádí do komerčního testovacího provozu službu ha-loo Centrála. S touto službou získá uživatel možnost mít pod jediným ha-loo účtem až 88 klapek, které se budou chovat jako standardní telefonní linky. Především firemním zákazníkům umožní ha-loo Centrála využívat nejen výhody levného volání přes internet, ale i funkcí profesionální virtuální ústředny. Především už nebude třeba aktivovat pro každý telefonní přístroj samostatný ha-loo účet a hlídat stav kreditu či sledovat výpisy hovorů. ha-loo Centrála zaznamenává všechny hovory a díky tomu získá klient dokonalý a podrobný přehled o všech uskutečněných hovorech, což umožní poměrně snadno optimalizovat náklady na volání ve firmě.



Samozřejmostí je přesměrování hovorů, upozornění na zmeškané hovory nebo hlasovou schránku, což minimalizuje ztracené hovory od zákazníků. Příjem a odeslání faxů se provádí pomocí formátu PDF.

 

Pro využívání služby ha-loo Centrála nejsou potřeba žádné dodatečné investice do hardware. Službu si uživatelé zdarma aktivují a pak už jen platí to, co opravdu provolají. Hovory v rámci sítě jsou zdarma.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.