Aktuality -> Komunikace a sítě - 20. 11. 2008

Služba ha-loo Centrála v testovacím provozu

Telekomunikační skupina ha-vel přichází na trh s další novinkou – dne 25.11.2008 uvádí do komerčního testovacího provozu službu ha-loo Centrála. S touto službou získá uživatel možnost mít pod jediným ha-loo účtem až 88 klapek, které se budou chovat jako standardní telefonní linky. Především firemním zákazníkům umožní ha-loo Centrála využívat nejen výhody levného volání přes internet, ale i funkcí profesionální virtuální ústředny. Především už nebude třeba aktivovat pro každý telefonní přístroj samostatný ha-loo účet a hlídat stav kreditu či sledovat výpisy hovorů. ha-loo Centrála zaznamenává všechny hovory a díky tomu získá klient dokonalý a podrobný přehled o všech uskutečněných hovorech, což umožní poměrně snadno optimalizovat náklady na volání ve firmě.



Samozřejmostí je přesměrování hovorů, upozornění na zmeškané hovory nebo hlasovou schránku, což minimalizuje ztracené hovory od zákazníků. Příjem a odeslání faxů se provádí pomocí formátu PDF.

 

Pro využívání služby ha-loo Centrála nejsou potřeba žádné dodatečné investice do hardware. Službu si uživatelé zdarma aktivují a pak už jen platí to, co opravdu provolají. Hovory v rámci sítě jsou zdarma.


 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.