facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 20. 10. 2010

SLOVLOG představí trendy v logistice

I tento podzim se logističtí odborníci mohou těšit na nové informace o očekáváních a budoucím vývoji v logistice na Slovensku. Společnost Atoz Event připravuje na 25. listopad 2010 čtvrtý ročník fóra SLOVLOG.
Workshop fóra bude opět bohatý a pestrý. Účastníci se dozvědí, co připravuje v oblasti logistiky Ministerstvo dopravy, pošt a telekomunikací. Společnost Deloitte přinese informace o rizicích úpadku firem.


Jak správně stavět koncepty štíhlé logistiky a jak jim porozumět, o tom bude hovořit Monika Uhrová ze společnosti IPA Slovakia. To, jak vysoké školy připravují absolventy na logistickou praxi přiblíží prof. Jozef Gnap ze žilinské univerzity a prof. Dušan Malindžák z Technickej univerzity v Košicích. Účastníci se dozvědí také o tom, jak je provázána ekonomika Slovenska s německou ekonomikou a jak se slovenskému obchodnímu partnerovi daří po hospodářské stránce. Program uzavře panelová diskuse na téma „Logistika po kríze – optimalizovali sme a čo ďalej?“

Na odpolední workshop SLOVLOG volně naváže v pořadí už VIII. Logistický Business Mixer a na pátek 26. listopadu jsou v rámci fóra připraveny exkluzívní návštěvy logistických center.


 


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.