facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> WWW tipy - 23. 7. 2008

Sleipnir chce konkurovat IE a Firefoxu

Sleipnir830.jpgJaponská softwarová společnost Fenrir se rozhodla se svým webovým prohlížečem Sleipnir prosadit na celosvětovém trhu. Proto začala s mezinárodní reklamou na tento produkt. Firma sídlící v japonské Osace, začala s vývojem tohoto svého prohlížeče už v roce 2005 a nyní nabízí japonskouu a anglickou verzi. Jejím cílem v následujících letech je dosažení 5procentního podílu na trhu prohlížečů. Sleipnir je momentálně k dispozici ve verzi 2.7.2 a pro jeho fungování stačí i „obstarožní“ počítač s procesorem na frekvenci 266 MHz, 64 MB paměti a operační systém Windows 98. Mnozí z Japonců oceňují jeho schopnosti uživatelského přizpůsobení a individuálního nastavení, které umožňuje, aby si uživatel vybral, zda chce určité webové stránky prohlížet enginem Gecko od Mozilly nebo Trident od Microsoftu. Problém nekompatibility stránek se Sleipnir snaží řešit tak, že je vždy na boku k dispozici speciální tlačítko, kterým se dá přepínat mezi Geckem a Tridentem, takže uživatel si může zvolit pro každou stránku vhodnější variantu.

Svým produktem se Fenrir snaží zaměřit na pokročilé a náročnější uživatele a doufá, že v následujících letech by mohlo dojít k výraznému růstu jeho podílu ze současných zhruba sto tisíc uživatelů na cílových 17 miliónů. Kromě zaměření na oblasti, kde se mluví anglicky, plánuje Fenrir vydat i další jazykové mutace, včetně španělštiny a francouzštiny.
Prohlížeč si můžete stáhnout zde.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.