- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Skype Bots jsou k dispozici v „preview“ verzi
Společnost Skype představila svým vybraným uživatelům v preview verzi nového klienta, který umožňuje využití softwaru postaveného na tzv. bots, či-li konverzačních robotech. Tato technologie umožní do budoucna přicházet s novými produkty a službami, které zcela změní způsob online komunikace. Funkci tzv. umělé inteligence v rámci aplikace Skype mohou testovat uživatelé v Austrálii, Kanadě, Velké Británii, Irsku, Indii, Novém Zélandě, Spojených státech a Singapuru. Prozatím je technologie bots k dispozici pouze pro služby chatu. V blízké budoucnosti se však počítá také s jejím rozšířením na audio a video hovory.


Celkem Skype uvedl v život v uplynulých dnech tři aktualizace, které se týkají technologie bots. Jednak jde o nového klienta pro Windows, Android, iPhone a iPad, který umožňuje využívání Skype Bots. Dále je to také “preview” verze Skype Bots, které jsou zpřístupněné uživatelům z několika vybraných zemí světa. Právě od nich očekávají vývojáři ve Skype zpětnou vazbu, kterou promítnou do finální podoby produktu. V neposlední řadě byl představen také program skype.com/developer, jenž umožňuje vytvoření vlastních individuálních bots.
V souvislosti s těmito kroky představila společnost Microsoft na konferenci Build 2016 funkci asistentky Cortany integrované do Skype chatu. Ta je schopna proaktivně vyhledávat informace, spravovat uživatelův kalendář a komunikovat s ostatními bots, které jsou pro uživatele relevantní.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
23.10. | [WEBINÁŘ ] Když CAD přestane být jen kreslení - Objevte... |
13.11. | Update Conference Prague 2025 |