Skype Bots jsou k dispozici v „preview“ verzi

Společnost Skype představila svým vybraným uživatelům v preview verzi nového klienta, který umožňuje využití softwaru postaveného na tzv. bots, či-li konverzačních robotech. Tato technologie umožní do budoucna přicházet s novými produkty a službami, které zcela změní způsob online komunikace. Funkci tzv. umělé inteligence v rámci aplikace Skype mohou testovat uživatelé v Austrálii, Kanadě, Velké Británii, Irsku, Indii, Novém Zélandě, Spojených státech a Singapuru. Prozatím je technologie bots k dispozici pouze pro služby chatu. V blízké budoucnosti se však počítá také s jejím rozšířením na audio a video hovory.



Celkem Skype uvedl v život v uplynulých dnech tři aktualizace, které se týkají technologie bots. Jednak jde o nového klienta pro Windows, Android, iPhone a iPad, který umožňuje využívání Skype Bots. Dále je to také “preview” verze Skype Bots, které jsou zpřístupněné uživatelům z několika vybraných zemí světa. Právě od nich očekávají vývojáři ve Skype zpětnou vazbu, kterou promítnou do finální podoby produktu. V neposlední řadě byl představen také program skype.com/developer, jenž umožňuje vytvoření vlastních individuálních bots.

V souvislosti s těmito kroky představila společnost Microsoft na konferenci Build 2016 funkci asistentky Cortany integrované do Skype chatu. Ta je schopna proaktivně vyhledávat informace, spravovat uživatelův kalendář a komunikovat s ostatními bots, které jsou pro uživatele relevantní.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.