facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Skype Bots jsou k dispozici v „preview“ verzi

Společnost Skype představila svým vybraným uživatelům v preview verzi nového klienta, který umožňuje využití softwaru postaveného na tzv. bots, či-li konverzačních robotech. Tato technologie umožní do budoucna přicházet s novými produkty a službami, které zcela změní způsob online komunikace. Funkci tzv. umělé inteligence v rámci aplikace Skype mohou testovat uživatelé v Austrálii, Kanadě, Velké Británii, Irsku, Indii, Novém Zélandě, Spojených státech a Singapuru. Prozatím je technologie bots k dispozici pouze pro služby chatu. V blízké budoucnosti se však počítá také s jejím rozšířením na audio a video hovory.



Celkem Skype uvedl v život v uplynulých dnech tři aktualizace, které se týkají technologie bots. Jednak jde o nového klienta pro Windows, Android, iPhone a iPad, který umožňuje využívání Skype Bots. Dále je to také “preview” verze Skype Bots, které jsou zpřístupněné uživatelům z několika vybraných zemí světa. Právě od nich očekávají vývojáři ve Skype zpětnou vazbu, kterou promítnou do finální podoby produktu. V neposlední řadě byl představen také program skype.com/developer, jenž umožňuje vytvoření vlastních individuálních bots.

V souvislosti s těmito kroky představila společnost Microsoft na konferenci Build 2016 funkci asistentky Cortany integrované do Skype chatu. Ta je schopna proaktivně vyhledávat informace, spravovat uživatelův kalendář a komunikovat s ostatními bots, které jsou pro uživatele relevantní.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.