facebook LinkedIN LinkedIN - follow

SkyNet snižuje ceny ADSL

Společnost SkyNet představila změněné ADSL tarify, které se ještě více otevírají domácnostem s požadavkem na trvalé připojení k internetu. Oproti dřívějšku se rozšířila nabídka rychlejšího připojení, objevily se také zajímavé akční nabídky. Sada tarifů Sky FlexiDSL byla rozšířena oběma směry. Nabídku základních tarifů pro méně náročné uživatele obohatily služby s rychlostmi 128/64 a 256/64, které jsou nabízeny již od 333 Kč. Jejich součástí je kredit 2 GB na přenesená data a podobně jako u vyšších tarifů je po překročení této hranice platba dále odstupňována po 1 GB.

Služba Sky FlexiDSL Natural, která je postavena na referenční nabídce Českého Telecomu, byla dále rozšířena o tarify s rychlostmi 2048/256 v obou nabízených agregacích (1:50 a 1:20). Navíc byly i u dalších tarifů Sky FlexiDSL Natural sníženy ceny až o 50%. Novinkou je také samoinstalační balíček s USB modemem Huawei Smart AX MT810. Vylepšení se dočkala také služba Sky FlexiDSL Super, provozovaná na síti Telenor Networks. Firma SkyNet se rozhodla prodloužit mimořádnou nabídku na zřízení služby za pouhou jednu korunu u všech bezlimitních tarifů až do konce června. Součástí akce nadále zůstává výhodný samoinstalační balíček za další jednu korunu.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.