Aktuality -> WWW tipy - 11. 7. 2006

Školení na nový reklamní systém Sklik

Sklik628.jpgPortál Seznam.cz spouští nový reklamní systém Sklik, který je zatím ve fázi veřejného testování. Už teď se ale můžete o reklamním systému dozvědět co nejvíce podrobností a naučit se plně využívat všech jeho výhod. Společnost EXPLORER ve spolupráci s H1.cz nabízí možnost odborného semináře. Sklik.cz je reklamní systém typu PPC (pay per click – plať za klik) vyhledávače Seznam. Vychází z osvědčeného modelu Google AdWords. Seznam.cz slibuje, že v systému Sklik nezvítězí ten, kdo nejvíce zaplatí, ale ten, jehož reklamní kampaně budou nejlépe optimalizované. S cenou 20 haléřů za klik je systém Sklik druhým nejlevnějším českým systémem.

Ještě než bude systém oficiálně spuštěn, má omezený počet zájemců možnost zúčastnit semináře pořádaného konzultantskou agenturou H1.cz, která se tvorby systému Sklik aktivně účastnila. Seminář povede uznávaný odborník na PPC systémy Marek Prokop, o zkušenosti s Sklikem se podělí i Jiří Chomát, PPC specialista obchodů Internet Mall, a nebude chybět ani obchodní zástupce Seznamu.
Seminář se uskuteční 20. července 2006 v Praze a 25. července 2006 v Brně. Více informací naleznete zde.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.