facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> WWW tipy - 11. 7. 2006

Školení na nový reklamní systém Sklik

Sklik628.jpgPortál Seznam.cz spouští nový reklamní systém Sklik, který je zatím ve fázi veřejného testování. Už teď se ale můžete o reklamním systému dozvědět co nejvíce podrobností a naučit se plně využívat všech jeho výhod. Společnost EXPLORER ve spolupráci s H1.cz nabízí možnost odborného semináře. Sklik.cz je reklamní systém typu PPC (pay per click – plať za klik) vyhledávače Seznam. Vychází z osvědčeného modelu Google AdWords. Seznam.cz slibuje, že v systému Sklik nezvítězí ten, kdo nejvíce zaplatí, ale ten, jehož reklamní kampaně budou nejlépe optimalizované. S cenou 20 haléřů za klik je systém Sklik druhým nejlevnějším českým systémem.

Ještě než bude systém oficiálně spuštěn, má omezený počet zájemců možnost zúčastnit semináře pořádaného konzultantskou agenturou H1.cz, která se tvorby systému Sklik aktivně účastnila. Seminář povede uznávaný odborník na PPC systémy Marek Prokop, o zkušenosti s Sklikem se podělí i Jiří Chomát, PPC specialista obchodů Internet Mall, a nebude chybět ani obchodní zástupce Seznamu.
Seminář se uskuteční 20. července 2006 v Praze a 25. července 2006 v Brně. Více informací naleznete zde.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.