facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 9. 2. 2007

Širokoúhlý monitor iiyama

Prolite1900small706.jpgJako odezvu na rychle rostoucí poptávku spotřebitelů po širokoúhlých formátech obrazovky představuje společnost iiyama širokoúhlý monitor ProLite E1900WS-1. Díky poměru stran 16:10 se tento model vyznačuje větším prostorem pro horizontální zobrazení a je vhodnou volbou například pro multimediální aplikace. Monitor nabízí kontrastní poměr 700:1, jas 300 cd/m2, rozteč pixelů 0,283 mm, nativní rozlišení 1440×900 bodů a pozorovací úhly 150°/140°.

Díky rychlé době odezvy 5 ms (black-to-black) zajišťuje hladké přehrávání pohyblivých obrazů. OSD („on-screen display“) menu je k dispozici v 9 jazycích. V těle monitoru jsou vestavěny reproduktory. Barevné provedení může být buď černé nebo stříbrné. Monitor je na českém trhu k dostání za doporučenou maloobchodní cenu 6650 Kč.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.