Aktuality -> IT společnost - 10. 6. 2005

Šimon Mastný regionálním ředitelem v Euronet Worldwide

simon_mastny.jpgSpolečnost Euronet Worldwide oznámila, že jmenovala Šimona Mastného do pozice Regionálního ředitele pro Českou republiku a Slovensko. V této funkci bude Š. Mastný zodpovědný za všechny aktivity, které tento provozovatel největší pan-evropské sítě ATM poskytuje v oblasti elektronických finančních transakcí pro bankovní i nebankovní instituce a koncové zákazníky v ČR a SR. Do firmy Euronet přišel Šimon Mastný ze společnosti SAP ČR, kde pracoval jako ředitel sektoru Finančních služeb. Zde se mu podařilo posílit pozice SAP v oblasti odvětvových řešení pro sektory Bankovnictví a Pojišťovnictví. Předtím Šimon Mastný působil v obchodních a manažerských funkcích u společností Digital Equipment a později Compaq Computer a Hewlett-Packard.

Ve firmě Digital působil v letech 1994-1998 v oblasti prodeje do finančního segmentu, jako Account Group Manager. V letech 1998-2002 zastával řadu manažerských funkcí ve firmě Compaq, a to jak na lokální tak na regionální úrovni EMEA (východní Evropa) včetně úspěšného působení na pozici Country Managera zastoupení Compaq v Bulharsku. Po spojení firem Compaq a Hewlett-Packard v roce 2002 působil jako Business Plan Manager HP EEM (European Emerging Markets).

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.