- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> IT společnost - 2. 5. 2005
Siemens převzal telekomunikační infrastrukturu Audi
Společnost Audi AG zadala společnosti Siemens zakázku na nové telekomunikační vybavení svých poboček v Ingolstadtu a Neckarsulmu, a dále pak továrny v maďarském Györu. V budoucnu se Siemens postará o provoz celé firemní telekomunikační struktury, zároveň s tím dojde ke standardizaci a restrukturalizaci technologie. Siemens tak převede celou síť včetně digitálních přístrojů na produkty systému HiPath. S tímto inovativním provozním modelem bude mít Audi k dispozici nejmodernější telekomunikační strukturu a nebude nucena starat se o investice, provoz a údržbu.
Zakázka zahrnuje standardizaci celé telekomunikační infrastruktury ve všech sídlech společnosti Audi a nahrazení stávajících řešení produkty systému HiPath společnosti Siemens. Nová telekomunikační architektura je založena na Real-Time IP systému HiPath 4000 pro velké podnikové sítě. Nová konfigurace také obsahuje aplikace pro CTI (Computer Telephony Integration) a Unified Messaging a nahrazení všech stávajících telefonních přístrojů telefony optiPoint. Siemens dále zřídí centrální kontaktní centrum na bázi HiPath ProCenter, které bude dimenzováno pro 120 současně pracujících agentů.

Zakázka zahrnuje standardizaci celé telekomunikační infrastruktury ve všech sídlech společnosti Audi a nahrazení stávajících řešení produkty systému HiPath společnosti Siemens. Nová telekomunikační architektura je založena na Real-Time IP systému HiPath 4000 pro velké podnikové sítě. Nová konfigurace také obsahuje aplikace pro CTI (Computer Telephony Integration) a Unified Messaging a nahrazení všech stávajících telefonních přístrojů telefony optiPoint. Siemens dále zřídí centrální kontaktní centrum na bázi HiPath ProCenter, které bude dimenzováno pro 120 současně pracujících agentů.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce









