facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> WWW tipy - 12. 9. 2005

Seznamy StB opět v popředí zájmu

Český žebříček stahovaného softwaru databáze Slunečnice.cz (www.slunecnice.cz) již tradičně vede Codec Pack All in 1, jednoduchý instalační program, který nainstaluje do osobního PC sadu kodeků pro přehrávání DivX, XviD videa, s titulky a AC3 zvukem. Českým skokanem měsíce se, zřejmě v důsledku zvýšené medializace tohoto historického tématu v poslední době, stal produkt obsahující Seznamy StB a SNB, který zahrnuje kompletní evidenční podklady o spolupracovnících StB a SNB zveřejněné Ministerstvem vnitra ČR.

V zahraničním žebříčku je výrazný další posun softwaru Google Earth, 3D mapy světa složené z družicových snímků, který byl nejúspěšnější novinkou v červenci. Ovšem skokanem zahraničního žebříčku za měsíc srpen se stal známý program Windows Media Player 10, určený pro přehrávání a správu multimedií. Především pro studenty využívající PDA je určen software Škola 1.0, který obsahuje soubor programů jako je Rozvrh hodin, Známkování či Rozpisy učiva. Díky velkému zájmu se stal tento užitečný produkt skokanem měsíce žebříčku nejstahovanějšího softwaru pro PDA.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.