facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 2. 2. 2007

Servodata distributorem společností Plasmon a Overland

servodata_705.jpgSpolečnost Servodata se stala autorizovaným distributorem dodavatelů produktů pro ukládání a archivaci dat v České republice a na Slovensku. Jde o společnosti Plasmon Data a Overland Storage. Overland Storage je světový výrobce páskového zálohování - známé jsou především autoloadery a páskové virtuální knihovny. Plasmon Data je evropský výrobce integrované technologie ukládání dat: jde o produkty NAS, SAN, DAS storage a disková pole.

Produkty obou společností jsou vhodné pro všechny velikosti firem, protože mají zajímavě nastavenou cenovou politiku vzhledem ke svým vlastnostem. Společnost Servodata se kromě distribuce bude také věnovat autorizovanému servisu a poskytovat technickou podporu českým i slovenským zákazníkům.
Společnost Servodata také oznamuje, že má ve svém produktovém portfoliu vlastní výrobek na ukládaní a zálohování dat Ridesan podporovaný R/Evolution technologií Dot Hill. Ridesan je 4Gb fibre channel RAID diskové pole, které nabízí maximální kapacitu na uložení dat 6TB/28TB s možností rozšíření, pomocí diskového rozhraní 3 Gb na HDD disky SAS a SATA II.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.