- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> IT společnost - 13. 9. 2013
Seminář Smart Data se zaměřil na analytiku v obchodních procesech



V prvním přednáškovém bloku zazněla v příjemném prostředí Písecké brány například prezentace Martiny Dvořákové (Profinit) na téma customer intelligence. Ta poukázala například na aktuální problémy spojené s efektivitou kampaní, jako dlouhodobě klesající úspěšnost cross sellingu, nákladné a neúspěšné akvizice nebo vysoké procento odchodovosti klientů, a způsoby, jak je prostřednictvím technologií a moderních marketingových nástrojů řešit.
Druhou část programu otevřel Jakub Hytka starající se o data mining ČSOB. Ten přibližně čtyřicítku účastníků setkání seznámil s historií a aktuálním směřováním direct marketingu v této bance. „Direct marketing je považován za těžký nástroj, který je schopen silově protlačit produkty. Čím dál víc se ukazuje, že od určitého bodu přestává být tento způsob podpory prodeje efektivní. Začíná se prosazovat nenucené přilákání klienta a následné reagování na jeho potřebu. To je podle mě klíč k vysokým responsím,“ řekl Hytka. Stejně jako Dvořáková upozornil, že počet bankovních marketingových kampaní neustále roste, ale zároveň se snižuje procento úspěšně oslovených lidí. Hlavní roli proto s rozvojem technologií podle něj přebírají tzv. mikrokampaně. „Jde o to jít dál za hranice tradiční segmentace, zaměřit se na úzce specifikované profily zákazníků a ty pomocí mikrokampaně oslovit konkrétním produktem,“ popsal. Budoucí výzvy oboru podle Hytky leží v oblasti nestrukturovaných textových dat, online analytiky a analýzy sociálních médií.

Během dopoledne byly představeny také některé úspěšné projekty Profinitu, například realizace mobilního kanálu pro oslovování zákazníků pro Reiffeisen Bank v Srbsku. Řečníci se shodli, že digitální marketing hraje v komunikaci banky s klientem čím dál důležitější roli. Jde přitom o to nabídnout klientovi vlastní obsah prostřednictvím pro něj zajímavého kanálu, například wi-fi připojení zdarma.
V popolední prezentaci se pak Pavel Janča z Profinitu věnoval technické stránce platformy Hadoop.
-ld-
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |