facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 8. 2. 2012

SAS rozšiřuje tým své lokální pobočky

Společnost SAS Institute ČR nově posílil Michal Košťál, který přichází na pozici Senior Account Manager v rámci Sales & Business Advisory, a Martina Schneiderová, která bude zastávat funkci HR Manager. Nový Senior Account Manager Michal Košťál má v rámci divize Sales & Business Advisory na starost prodej pokročilých analytických řešení do sektorů telekomunikací a energetiky. Do společnosti SAS Institute ČR přestoupil po čtyřech letech působení ve společnosti Oracle, kde se zabýval prodejem podnikových aplikací Oracle klíčovým zákazníkům v ČR a v rámci regionální Oracle Primavera Global Business Unit také prodejem systému pro řízení projektového portfolia. Košťál vystudoval elektrotechnickou fakultu Vysokého učení technického v Brně.



Na pozici HR Manager pro Českou republiku nastoupila Martina Schneiderová, která dříve působila ve společnosti PWC, kde od roku 2005 pracovala na pozicích HR Manager a HR Leader pro kancelář v Lotyšsku. Jejími hlavními prioritami v oblasti HR bude zviditelnění firemní kultury SAS Institutu na českém pracovním trhu, zaměření na řízení výkonnosti a rozvoje zaměstnanců a práce s talenty na vysokých školách.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.