facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 31. 1. 2008

SAP oznamuje růst tržeb za software

Společnost SAP oznámila finanční výsledky za rok 2007 včetně výsledků hospodaření za poslední čtvrtletí uplynulého roku. Příjmy z prodeje software byly loni 3,41 miliardy eur (2006: 3,0 miliardy eur), to při konstantním měnovém kurzu znamená meziroční růst o 18 procent. Příjmy z prodeje softwarových služeb dosáhly výše 7,43 miliardy eur (2006: 6,6 miliard eur), což znamená růst o 17 procent. Celkové příjmy společnosti v roce 2007 činily 10,25 miliard eur (2006: 9,39 miliard eur) a dosáhly růst o 13 procent. Společnost SAP zároveň oznámila zvýšení tržního podílu mezi dodavateli podnikového aplikačního softwaru, a to již v osmém kvartálu za sebou. Na základě studií analytických firem je současný tržní podíl SAP 28,4 procent, ve srovnání s rokem 2006 se jedná o nárůst o 4procentní body. Příjmy z prodeje software ve čtvrtém čtvrtletí 2007 dosáhly 1,42 miliard eur (2006: 1,24 miliard eur), to představuje v meziročním srovnání růst o 18 procent. Celkové tržby byly 3,24 miliard eur (2006: 2,95 miliard eur), což je růst o 14 procent.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.