facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 9. 2. 2010

SAP jmenoval obchodního ředitele

Novým obchodním ředitelem společnosti SAP ČR se stal Jan Los. Ve své pozici bude mít na starost řízení obchodního týmu, komunikaci s vybranými klienty a rovněž spolupráci s partnerskou sítí firem, které řešení SAP implementují. Na pozici nahradil Martina Amblera. Jan Los vystudoval Fakultu strojního inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze. Jeho první setkání se společností SAP proběhlo v roce 1994, kdy se v Poldi Kladno seznámil s implementací software SAP R/3. Od roku 1997 pracoval ve firmě APP, později převzaté společností NESS, kde se zabýval mimo jiné i prodejem řešení SAP. O tři roky později pak nastoupil do ICZ. V roce 2000 se přemístil do společnosti Dell, kde čtyři roky působil na pozici obchodního manažera pro klíčové zákazníky. Do společnosti SAP ČR přichází po více než pětileté zkušenosti z Telefónica O2, kde pracoval od roku 2004 na pozici ředitele pro korporátní segment a od roku 2006 jako obchodní ředitel pro veřejný sektor. Od roku 2007 se zde na pozici obchodního ředitele pro podnikatelský segment věnoval malým a středním podnikům, přičemž řídil tým sta prodejců.



 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.