facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 25. 4. 2005

SAP hlásí nárůst softwarových tržeb v prvním čtvrtletí 2005

Společnost SAP ohlásila své finanční výsledky za první kvartál letošního roku. Celkové tržby se v tomto období zvýšily o 11 % na 1,7 miliardy euro (1,6 miliardy ve stejném období roku 2004). Při konstantních měnových kurzech by celkové tržby vzrostly o 13 %. Čistý zisk narostl o 11 % na 254 milionů euro (2004: 229 milionů), zatímco provozní zisk o 12 % na 374 milionů euro. Celkové tržby ze softwarových licencí se zvýšily o 17 % na 434 milionů euro (2004: 370 milionů), přičemž za konstantních měnových podmínek by došlo ke 20% nárůstu. Nejdynamičtěji se vyvíjely tržby z licencí ve Spojených státech, kde vzrostly o 27 % na 131 milionů euro. SAP předpokládá, že za celý rok 2005 dosáhne 10-12% nárůstu prodeje softwarových licencí v porovnání s rokem 2004.

Mezi nejdůležitější události prvního čtvrtletí 2005 patří ohlášení nové verze svého „vlajkového“ produktu mySAP ERP. Další zajímavostí bylo udělení ocenění „Nejlepší zaměstnavatel v Německu za rok 2005“, otevření výzkumného a vývojového centra v Maďarsku a oznámení spolupráce s firmou Intel v oblasti řešení RFID.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.