- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (49)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Sandberg Capital kupuje minoritní podíl ve skupině Daktela
Sandberg Capital, prostřednictvím fondu Sandberg Investment Fund II, získal podíl v rychle rostoucí české technologické společnosti Daktela zaměřené na poskytování kompletních řešení pro kontaktní centra a komunikaci se zákazníky. Jde již o druhou významnou investici Sandberg Capital z nově vytvořeného fondu, který byl spuštěn v lednu tohoto roku. Majoritní podíl si po investici ponechávají nadále její zakladatelé David Hájek a Richard Baar. Oba, spolu se současným managementem, budou firmu řídit i nadále.


"V oblasti komunikace se zákazníky jsou dnešní firmy nuceny se neustále zlepšovat a rozšiřovat své služby. Segment komunikačních řešení má obrovský potenciál a je proto pro nás společnou výzvou stát při největších změnách, které budou do budoucna formovat trh. Těšíme se na spolupráci s Davidem a Richardem při dalším rozvoji společnosti," řekl Michal Rybovič, partner fondu Sandberg Capital.
Připomněl také, že v oblasti telekomunikací je Sandberg Capital dlouhodobě aktivní a vidí proto velký prostor pro další růst kvalitních řešení, jaké vyvinula Daktela.
Daktela vytvořila moderní cloudové řešení kontaktního centra vhodné pro malé podnikatele i velká kontaktní centra. Na českém trhu působí již od roku 2005 a z původního řešení telefonní ústředny obsluhující pouze hlasový kanál, se postupně rozšířila i o další komunikační kanály (např. e-mail, sms, web chat, WhatsApp, Facebook messenger a další) a vytvořila tak "all-in-one" produkt pro efektivní řízení a správu komunikace mezi firmami a jejími zákazníky. Řešení využívají firmy z různých oblastí - od e-commerce, přes cestovní kanceláře až po energetické společnosti a call centra.
Před třemi lety se přitom společnost rozhodla nabídnout svůj produkt i na zahraničních trzích, čehož výsledkem jsou úspěšné pobočky na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a ve Velké Británii, ale zákazníky mají po celém světě, například v Mexiku, Vietnamu či na Filipínách. Během tohoto období Daktele narostl počet zaměstnanců o 350 procent na aktuálních 80 lidí. Aktuálně přitom firma vytvořila zcela nový partnerský program, který má výrazně podpořit další zahraniční expanzi.
Formulář pro přidání akce
13.8. | Webinář: Jak efektivně řídit obchodní aktivity ve firmě?... |
29.9. | The Massive IoT Conference |