- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Sandberg Capital kupuje minoritní podíl ve skupině Daktela
Sandberg Capital, prostřednictvím fondu Sandberg Investment Fund II, získal podíl v rychle rostoucí české technologické společnosti Daktela zaměřené na poskytování kompletních řešení pro kontaktní centra a komunikaci se zákazníky. Jde již o druhou významnou investici Sandberg Capital z nově vytvořeného fondu, který byl spuštěn v lednu tohoto roku. Majoritní podíl si po investici ponechávají nadále její zakladatelé David Hájek a Richard Baar. Oba, spolu se současným managementem, budou firmu řídit i nadále.

"V oblasti komunikace se zákazníky jsou dnešní firmy nuceny se neustále zlepšovat a rozšiřovat své služby. Segment komunikačních řešení má obrovský potenciál a je proto pro nás společnou výzvou stát při největších změnách, které budou do budoucna formovat trh. Těšíme se na spolupráci s Davidem a Richardem při dalším rozvoji společnosti," řekl Michal Rybovič, partner fondu Sandberg Capital.
Připomněl také, že v oblasti telekomunikací je Sandberg Capital dlouhodobě aktivní a vidí proto velký prostor pro další růst kvalitních řešení, jaké vyvinula Daktela.
Daktela vytvořila moderní cloudové řešení kontaktního centra vhodné pro malé podnikatele i velká kontaktní centra. Na českém trhu působí již od roku 2005 a z původního řešení telefonní ústředny obsluhující pouze hlasový kanál, se postupně rozšířila i o další komunikační kanály (např. e-mail, sms, web chat, WhatsApp, Facebook messenger a další) a vytvořila tak "all-in-one" produkt pro efektivní řízení a správu komunikace mezi firmami a jejími zákazníky. Řešení využívají firmy z různých oblastí - od e-commerce, přes cestovní kanceláře až po energetické společnosti a call centra.
Před třemi lety se přitom společnost rozhodla nabídnout svůj produkt i na zahraničních trzích, čehož výsledkem jsou úspěšné pobočky na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a ve Velké Británii, ale zákazníky mají po celém světě, například v Mexiku, Vietnamu či na Filipínách. Během tohoto období Daktele narostl počet zaměstnanců o 350 procent na aktuálních 80 lidí. Aktuálně přitom firma vytvořila zcela nový partnerský program, který má výrazně podpořit další zahraniční expanzi.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 26.11. | Webinář Zaostřeno na správu a provoz IS |
| 28.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
Formulář pro přidání akce









