facebook
Aktuality -> Hardware - 12. 1. 2018 10:19

Samsung představil nový interaktivní digitální flipchart

Společnost Samsung Electronics představila na veletrhu CES 2018 nový digitální flipchart Samsung Flip. Displej, který je moderní verzí standardních papírových flipchartů a analogových tabulí, rozšiřuje možnosti představování nápadů při zachování tradičního způsobu psaní. Obsah nebo poznámky mohou přímo na obrazovku vkládat současně až čtyři různí účastníci, a to pomocí prstů nebo oboustranného pera. Každý uživatel si přitom může zvolit svůj styl písma, velikost a barvu, takže každá poznámka bude v uživatelsky přívětivém UHD rozlišení zcela zřetelná a dobře viditelná.



Pro zajištění lepší interaktivity je displej Samsung Flip vybaven funkcí bezdrátového připojení a USB, PC a mobilními porty, a je tak kompatibilní s celou řadou zařízení. Integrovaná funkce sdílení obrazovky zajišťuje dostupnost obsahu na připojených počítačích, chytrých telefonech a tabletech, a to bez jakéhokoli přerušení nebo snížení vizuální kvality. Podobně mohou uživatelé na obrazovku displeje Flip importovat i svůj uložený obsah a vnášet do diskuse nové nápady.

K interakci s obrazovkou nepotřebují účastníci žádné speciální dotykové pero a poznámky mohou mazat rychlým pohybem dlaně. Uživatelé displeje Flip mají na psaní k dispozici až 20 stran prostoru včetně možnosti vyhledávání, která účastníky okamžitě nasměruje ke konkrétnímu obsahu.

Každý displej Flip je uživatelsky nastavitelný a lze jej nakonfigurovat tak, aby byl orientován na výšku nebo na šířku podle potřeb daného jednání.

Po ukončení jednání uloží displej Samsung Flip veškerý obsah bezpečně v centrální databázi. Uzavřený systém chráněný heslem uchovává podrobnosti z jednání a stará se o to, aby k těmto informacím měli přístup pouze oprávnění uživatelé.

V České republice a na Slovensku by se měl Samsung Flip začít prodávat v průběhu března 2018. Doporučená cena pro lokální trh nebyla ještě stanovena.


 
Canon
  

- Inzerce -

Potřebujete šifrovat firemní data?

MasterMediální hysterie a šílenství kolem GDPR vzbudilo u řady menších podnikatelů dojem, že se bez šifrování dat neobejdou. Je tomu skutečně tak? Kdy a proč se vyplatí data šifrovat?