Aktuality -> IT společnost - 2. 8. 2012

Safetica Technologies má novou ředitelku partnerského prodeje

Safetica_Pavlina_Mahovska.jpgNa pozici Channel Sales Director ve společnosti Safetica Technologies nastoupila Pavlína Mahovská, která se tímto stala zodpovědnou za celosvětový partnerský prodej bezpečnostního řešení Safetica Endpoint Security. Středoevropské trhy i nadále zůstávají v kompetenci Oty Čermáka, nově na pozici CE Channel Director.

"Jsem ráda, že mohu být součástí tak dynamické firmy, jako je Safetica Technologies, a účastnit se rozvoje nových trhů," komentuje svůj nástup Pavlína Mahovská. Před svým příchodem do Safetica Technologies působila Mahovská osm let ve společnosti AVG Technologies, mimo jiné na pozicích Head of Account Management a Head of International Sales

„S potěšením jsme přivítali Pavlínu do týmu, který tak posílil o dalšího ostříleného profesionála, navíc s přímou zkušeností s vedením partnerského prodeje bezpečnostních řešení v mezinárodním měřítku,“ řekl Jakub Mahdal, ředitel Safetica Technologies.

Společnost Safetica Technologies působí na trhu softwarové ochrany proti únikům dat a hrozbám způsobeným lidmi. Její produkty pomáhají zabraňovat vzniku finančních ztrát spojeným s úniky dat a nízkou produktivitou. Pomocí partnerů distribuuje své produkty do 40 zemí.

foto: Pavlína Mahovská, Safetica Technologies

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.