facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 2. 8. 2012

Safetica Technologies má novou ředitelku partnerského prodeje

Safetica_Pavlina_Mahovska.jpgNa pozici Channel Sales Director ve společnosti Safetica Technologies nastoupila Pavlína Mahovská, která se tímto stala zodpovědnou za celosvětový partnerský prodej bezpečnostního řešení Safetica Endpoint Security. Středoevropské trhy i nadále zůstávají v kompetenci Oty Čermáka, nově na pozici CE Channel Director.

"Jsem ráda, že mohu být součástí tak dynamické firmy, jako je Safetica Technologies, a účastnit se rozvoje nových trhů," komentuje svůj nástup Pavlína Mahovská. Před svým příchodem do Safetica Technologies působila Mahovská osm let ve společnosti AVG Technologies, mimo jiné na pozicích Head of Account Management a Head of International Sales

„S potěšením jsme přivítali Pavlínu do týmu, který tak posílil o dalšího ostříleného profesionála, navíc s přímou zkušeností s vedením partnerského prodeje bezpečnostních řešení v mezinárodním měřítku,“ řekl Jakub Mahdal, ředitel Safetica Technologies.

Společnost Safetica Technologies působí na trhu softwarové ochrany proti únikům dat a hrozbám způsobeným lidmi. Její produkty pomáhají zabraňovat vzniku finančních ztrát spojeným s úniky dat a nízkou produktivitou. Pomocí partnerů distribuuje své produkty do 40 zemí.

foto: Pavlína Mahovská, Safetica Technologies

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.