Aktuality -> IT Business - 12. 1. 2016

Sabris mění strukturu společnosti a posiluje v oblasti sdílených služeb

Branislav KomandaSpolečnost Sabris, která působí jako systémový integrátor a dodavatel řešení SAP a OpenText, se více zaměří na oblast sdílených služeb pro potřeby nadnárodních zákazníků. S ohledem na globalizaci služeb, které Sabris těmto firmám nabízí, došlo loni k založení evropské akciové společnosti Sabris Holding SE, která bude prostřednictvím dceřiných společností v České republice, na Slovensku, v Rusku a nově vznikajícího Centra sdílených služeb poskytovat služby systémové integrace, vývoje aplikací a softwarové podpory AMS (Application Management Services).



V souvislosti s budováním Sabris centra sdílených služeb také dochází v české dceřiné společnosti Sabris CZ k organizačním a personálním změnám v oblasti řízení obchodních aktivit. Za strategii a prodej služeb poskytovaných Centrem sdílených služeb jak na domácím, tak i zahraničním trhu bude nově zodpovědný Daniel Frémund na pozici Head of Sales SSC (Shared Services Centrum).

Novým obchodním ředitelem Sabris pro Českou republiku se stal Branislav Komada, který ve společnosti Sabris již dříve působil a věnoval se obchodním aktivitám. Sám ke své nové roli ve společnosti Sabris CZ uvedl: „Jedním z mých hlavních cílů je posílit pozici společnosti v poskytování IT služeb a zároveň aktivně vyhledávat nové oblasti rozvoje spojené zejména s využitím nových technologií, jako jsou SAP HANA či Cloud.“


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.