facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 20. 11. 2006

S&T v ČR zdvojnásobila svůj obrat

S&T Services Česká republika (S&T), tuzemská pobočka nadnárodní technologické společnosti S&T AG, zvýšila během prvních devíti měsíců svého hospodářského roku obrat na 581 milionů korun (20,7 milionů eur). Ve srovnatelném období loňského roku dosáhl obrat společnosti 291 milionů korun (10,4 milionů eur). Česká pobočka S&T tak oproti loňskému roku zvýšila obrat o 99 procent.

Nadnárodní společnost S&T System Integration & Technology Distribution AG (S&T AG) se sídlem ve Vídni, která vlastní stoprocentní podíl v české pobočce S&T, zaznamenala během prvních devíti měsíců letošního roku obrat ve výši 8,9 miliardy korun (319 milionů eur). Meziročně tak obrat firmy vzrostl o 41,9 procent. Zisk před zúročením a zdaněním ve sledovaném období výrazně stoupl o 131,3 procent na 213 milionů korun (7,6 milionů eur). Česká republika je podle analýzy S&T AG jedním z nejdynamičtějších trhů. V porovnání 19 zemí, kde skupina S&T působí, jasně dominuje Česká republika a Polsko. Jejich IT trhy jsou vysoce vyvinuté a zaznamenávají silnou poptávku po IT službách.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.