Aktuality -> IT Business - 12. 12. 2006

S&T otevře pět kompetenčních center

SnT_Building_650.jpgV následujících měsících otevře mezinárodní technologická společnost S&T pět kompetenčních center zaměřených na strategické oblasti informačních technologií. Centra budou poskytovat specializovanou odbornou podporu i pro Českou republiku a vůbec všechny země, v nichž S&T působí. Jedním ze záměrů do budoucnosti je i otevření S&T kompetenčního centra v České republice.

Kompetenční centra společnosti S&T budou otevřena v těchto státech: na Slovensku a po dvou ve Slovinsku a v Rumunsku. Zřízení oborových kompetenčních center je naplánováno také v dalších zemích. To umožní S&T reagovat na stále vyšší stupeň specializace IT trhu a nabídnout zákazníkům služby té nejvyšší kvality. Hlavní úlohou kompetenčních center S&T (S&T Competence Centres) je poskytnout zákazníkům optimalizované konzultační služby v oblasti informačních technologií. Jejich další úlohou je intenzivně rozvíjet obchod, podporovat prodejní týmy v předprodejních i implementačních fázích projektů a zajistit strukturovaný přenos know-how. V každém kompetenčním centru budou pracovat místní i zahraniční specialisté, kteří budou na zákaznických projektech spolupracovat s mezinárodními týmy.

 
  

- PR -

Nový stavební zákon mění pravidla i v energetice

Technodat nabízí připravené řešení


Od 1. července 2024 nabyl účinnosti nový stavební zákon 283/2021 Sb. a s ním i nová vyhláška o dokumentaci staveb č. 131/2024 Sb. Tato legislativní změna se přímo dotýká oblasti přenosu a distribuce elektrické energie jakožto tzv. vyhrazených staveb. Projektová dokumentace energetických staveb nyní musí odpovídat nové standardizované struktuře, být zpracována plně digitálně a v předepsaných formátech připravených pro elektronické podání. To klade vysoké nároky nejen na projektanty a dodavatele, ale i na vlastníky a provozovatele staveb.

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #4: Incident Response

Když už hoří, nestačí vědět, odkud šel kouř. Je třeba taky vědět, kam běžet s vodou.


V minulém díle jsme si povídali o alertech – o tom, jak se z nich nestat klikací zombie a jak rozpoznat ty, které skutečně něco znamenají. Ale co když se z varování stane realita? Co když se z „možná problém” stane „sakra, už je to tady”? Pak nastupuje disciplína, která odděluje IT romantiky od krizových samurajů. Jmenuje se Incident Response – a je to vaše digitální hasičská jednotka.