Aktuality -> IT Business - 30. 11. 2007

S&T otevírá SAP kompetenční centrum

Systémový integrátor S&T otevřel Kompetenční centrum pro infrastrukturní řešení SAP ve slovenské Žilině. Centrum bude zákazníkům poskytovat podporu a konzultace v oblastech správy dokumentů, archivace a zabezpečení systémů SAP postavených na platformách EMC² a IBM. Kompetenční centrum se zaměří zejména na řešení správy podnikových dokumentů a obsahu (Enterprise Content Management) s funkcemi automatizace podnikových procesů a řízení toku dokumentů – od snímání a ukládání dokumentů až po portálovou integraci do systému SAP. Nabízená řešení budou využívat technologie systému EMC² Documentum. Zvláštní pozornost bude věnována archivaci transakčních dat, správě tiskových úloh a zpracování příchozích dokumentů. Pro tyto účely budou zejména využívány systémy Documentum Archive pro SAP, Documentum Content pro SAP a Documentum Archive pro ECM² centra. Centrum bude také nabízet konzultace a řešení v oblasti zabezpečení podnikových systémů. K tomu poslouží systémy Intrusion Protection založené na řešení IBM ISS Proventia, Vulnerability Assessment and Event Colerration, Secure IPSec a vzdáleném SSL přístupu. Takto budou poskytovány rovněž systémy Business Continuity Plans, bezpečnostní audity SAP a koncepty SOX a GRC.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.