Aktuality -> IT Business - 7. 8. 2007

S&T CZ za první pololetí rostl obrat

SaT_vysledky_732.jpgČeský systémový integrátor a technologická společnost S&T CZ, který je plně vlastněn nadnárodním koncernem S&T AG, dosáhl během prvních šesti měsíců letošního roku obratu 387 milionů korun. Ve srovnatelném období roku 2006 obrat činil 342 milionů korun, současný výsledek tedy představuje meziroční nárůst tržeb o 13 procent. Hlavní podíl na výnosech a zisku společnosti mají zejména zakázky pro výrobní a finanční sektor.

Společnost potvrzuje svou strategii spočívající v zaměření na sektor služeb, a to zejména v oblasti SAP podnikových systémů, Business Intelligence a technické infrastruktury IT. Firma nevylučuje ani další akvizice firem podnikajících ve sféře jejího zájmu. Společnost S&T CZ takto loni například koupila technologickou firmu Grall, jejíž akvizice nyní značně přispívá k dynamice růstu společnosti.
Nadnárodní společnost S&T AG se sídlem ve Vídni, která vlastní stoprocentní podíl v S&T CZ, dosáhla v prvních šesti měsících roku 2007 obratu v přepočtu ve výši 6,4 miliardy korun (228,7 milionu eur). Oproti srovnatelnému období v roce 2006 zaznamenala společnost nárůst tržeb o 11 procent. Na rapidním růstu S&T AG se podílejí především zakázky z oblasti podnikových řešení, které tvoří 39 procent z celkových tržeb.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.