facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 17. 7. 2007

S&T a HP otevírají zákaznické centrum

S&T_CustomerConceptCenter_729.jpgS&T a HP otevřely v Bukurešti nové S&T kompetenční zákaznické centrum, kde budou moci zákazníci z celého regionu testovat a upravovat podniková řešení obou společností, především pak řešení procesů v IT datacentrech a klíčové podnikové infrastruktury. Centra je možné využít jako specializovanou odbornou podporu i pro Českou republiku a všechny země, v nichž S&T působí. V budoucnosti plánuje S&T otevření kompetenčního centra i v České republice a v dalších zemích.

V novém zákaznickém centru (Customer Concept Center) si klienti mohou otestovat koncepty nepřetržitého chodu podniku a dostupnosti, zahrnující ochranu dat, zálohování, obnovu a replikaci. Další oblasti, které si mohou klienti center otestovat, jsou koncepty řízení životního cyklu informací, jako je Business Intelligence a databázová a ERP řešení či koncepty podnikových serverů, jako je klastrování a virtualizace. Všechny uvedené koncepty jsou zde představeny na architektuře HP. Podniková řešení lze testovat a přizpůsobovat v kombinaci se širokou škálou softwarových a obchodních aplikací značek Microsoft, Oracle, SAP, LiveLink, Cognos, VMWare a HP Software.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.