facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 4. 12. 2020 - Zdeněk Gric

S novým systémem HELIOS Nephrite přišel i nový produktový manažer

S novým produktem - systémem HELIOS Nephrite, určeným především pro velké firmy - přišla na podzim letošního roku na trh společnost Asseco Solutions. Současně nastoupil i nový produktový manažer, který je za něj jeho uživatelům i potenciálním zákazníkům odpovědný. Jmenuje se Jiří Brych (naroz. 1987). Před svým nástupem do Asseco Solutions prošel několik zaměstnání, kde pracoval na různých marketingových pozicích. Jeho první zkušeností byla firma AAA Byty.cz. Poté následovaly společnosti Mladá fronta, EFIN či Edenred nebo start-up Fidoo. Jeho přáním vždy bylo pomáhat firmám s využitím digitalizace nejrůznějších produktů. To jej také nakonec přivedlo do společnosti Asseco Solutions, která je producentem podnikových informačních systémů Helios.



„Do společnosti Asseco Solutions mě přivedla touha pomáhat firmám pomocí informačních technologií. A myslím, že zde je skutečně to pravé místo, protože informační systémy HELIOS prostupují celou firmou, a tak je kýžený dopad nejviditelnější. Prostě ideální místo, jak měnit svět…,“ říká Jiří Brych.

Kromě práce pro Asseco Solutions se Jiří Brych zabývá také výukou marketingu na Vyšší odborné škole České unie sportu.

Mezi jeho koníčky patří různé sportovní disciplíny, ale v současné době především jeho dvě malé děti.


 
  

- Inzerce -

GFI Unlimited Network Security

Vícevrstvé zabezpečení sítě


Jsou dvě oblasti, které letos budou pro obchodní kontinuitu malých a středních firem (SMB) kriticky důležité: bezpečnost firemních sítí a elektronické pošty. Podle odhadů společnosti GFI Software přibližně 66 % SMB firem dnes čelí kybernetickým útokům a mnoho z nich tento souboj prohrává, protože mylně předpokládají zájem útočníků o větší společnosti.

  

- Inzerce -

ERP pro digitalizaci projektově orientovaných společností

Projektově orientované společnosti se často musí potýkat s těžko předvídatelnými změnami. Ať už to jsou změny v dodávkách materiálu, poptávce nebo reakce na vydaná opatření a regulace. Změna však nemusí nutně znamenat ztrátu, zpomalení dodávky nebo nemožnost vyjít zákazníkům vstříc. Změnu můžete vnímat i jako příležitost a věřte, že digitalizace je jedním ze základních předpokladů úspěšného využití příležitostí, které trh nabízí.

Helios
- inzerce -