facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 28. 6. 2005

S Adastrou roste i obchodní tým

adastra273.jpgAdastra Corporation rozšířila svůj obchodní tým o Pavla Šimka jmenovaného do pozice account manažera se zodpovědností za oblast telekomunikací a Jiřího Živnůstku jmenovaného do pozice sales manažera se zodpovědností za oblast prodeje aplikačního software. Pavel Šimek (32) přichází do firmy Adastra ze společnosti IDS Scheer. Během své profesionální kariéry působil také ve firmách Deloitte&Touche a ICZ. Své zkušenosti sbíral na pozicích security consultanta, project manažera a IT manažera. Posledních šest let se věnuje prodeji IT služeb a řešení pro významné zákazníky v oblastech průmyslu, utilit a telekomunikací na pozicích account manažera a vedoucího obchodní skupiny.

Jeho úkolem ve společnosti Adastra je péče o významné zákazníky v oblasti telekomunikací. Mezi jeho zájmy patří hudba a sport, především cyklistika, přístrojové potápění a golf.
Jiří Živnůstka (25) pracuje ve společnosti Adastra od roku 2004, kdy zastával pozici softwarového inženýra a později team leadera na projektech vývoje aplikačního software. V pozici sales manažera bude jeho úkolem péče o zákazníky, kteří mají zájem o vývoj aplikačního software. Své znalosti a dovednosti získal studiem v oboru kybernetika a umělá inteligence Elektrotechnické fakulty ČVUT. Mezi jeho záliby patří literatura, a to jak odborná, tak beletrie, jízda na kole, fitness, v zimním období lyžování a občasně i squash a tenis.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.