facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 31. 10. 2014

Růžena Barešová nastoupila do managementu společnosti Adastra

Konzultační a softwarová společnost Adastra přivítala nového člena týmu. Na pozici business development manager nastoupila Růžena Barešová, která má více než desetileté zkušenosti z působení v mezinárodních IT firmách. V této pozici bude mít za úkol identifikování nových obchodních příležitostí na trhu a zároveň zastřešení marketingového oddělení.



„Po více než 10 letech v korporacích jsem se rozhodla pro změnu. Adastra pro mě vždy byla synonymem mladé, dynamické a vysoce profesionální společnosti a tak jsem se rozhodla přijmout tuto pracovní výzvu. V rámci mého obchodního působení tak vidím přirozenou cestu, jak zúročit své znalosti, kontakty i zkušenosti z IT,“ uvádí Růžena Barešová, Business Development Manager společnosti Adastra.

 

Ve svém volném čase Růžena Barešová sportuje, cestuje a zbytek volného času tráví s rodinou a přáteli. V osobním i profesním životě se Růžena snaží být vždy pozitivní a má ráda výzvy.

 

foto: Růžena Barešová, archiv Adastra


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.