Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 10. 2005

Rozšíření dodávky komunikačních technologií pro DaimlerChrysler

Společnost Siemens pokračuje v úspěšné a dlouhodobé spolupráci s firmou DaimlerChrysler Automotive Bohemia. Budova Prodejního a servisního centra Mercedes Benz v Praze na Chodově byla již před dvěma lety vybavena moderním komunikačním systémem HiPath 4000 včetně datových prvků LAN a WAN prvků. Tento komunikační systém byl letos rozšířen také do nově otevřené budovy Chrysler.

Komplexní dodávka komunikačního řešení je postavena na systému HiPath 4500 a je doplněna bezdrátovým telefonním systémem cordless. Více než 30 základnových stanic poskytuje všem zaměstnancům společnosti DCAB mobilitu v rámci celého areálu. Nainstalované aktivní datové prvky umožňují komplexní správu, průběžný monitoring a analýzu sítě. Společnost Siemens v rámci tohoto projektu realizovala i připojení na internet, připojování vzdálených uživatelů do sítě a bezpečnostní opatření týkající se přístupu do sítě. Součástí dodávky byla také WAN síť mezi vzdálenými lokalitami společnosti DaimlerChrysler Automotive Bohemia a důležitou součástí je také datová linka do mateřské firmy v německém Stuttgartu.

 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.