facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 2. 2010

Router Cisco navržený pro mobilní internet

Novinka rozšíří dostupnost mobilního širokopásmového připojení k internetu

Společnost Cisco představila nový router ASR 5000, který je součástí komplexní architektury IP sítě nové generace (Internet Protocol Next-Generation Network, IP NGN). Telekomunikačním operátorům přináší platformu umožňující lépe vyhovět podmínkám rostoucího provozu na poli mobilního internetu a využití mobilních multimediálních aplikací. Uvedení produktu Cisco ASR 5000, jenž doplňuje stávající řadu routerů ASR, souvisí s nedávnou akvizicí firmy Starent společností Cisco.



Cisco ASR 5000 představuje robustní platformu pro poskytování mobilních multimediálních služeb, doplněnou systémem Mobility Unified Reporting, který přináší ucelenou sadu nástrojů sloužících k monitorování a řízení provozu v síti. Komplexní portfolio produktů Cisco v uvedené oblasti zahrnuje kromě ASR 5000 i již dříve představené routery pro koncentraci síťových služeb ASR 1000, 9000 a 7600, další bezdrátový router MWR, terabitový router CRS-1, řešení Unified Computing System a produktovou řadu switchů Nexus.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.