facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 10. 12. 2014

Roman Nábělek je obchodním ředitelem Effectix pro korporátní klienty

Obchodním ředitelem divize pro korporátní klienty společnosti Effectix.com se od 1. prosince 2014 stal Roman Nábělek. Vede tým, který sám pomáhal formovat v předchozích měsících a který se zaměřuje na služby pro významné korporátní klienty v České i Slovenské republice.



„Effectix pokračuje v proměně z poměrně úzce specializované SEO agentury na plnou digitální internetově marketingovou agenturu,” říká Kateřina Holnová, CEO společnosti. „Stoupající počet velkých klientů přinesl nutnost vybudovat pro péči o ně samostatný tým lidí. Roman Nábělek bude zásadním členem tohoto týmu hlavně díky jeho dlouholetým zkušenostem ve velkých společnostech,” dodává.

 

Nábělek působí v oblasti prodeje i marketingu v korporátním prostředí přes  dvacet let. V minulosti byl například obchodním ředitelem v Sodexho Catering Services, obchodním ředitelem Unient Communications, viceprezidentem pro obchod a marketing u společnosti Global Express či obchodním manažerem ve společnosti Mattel. Vvystudoval Fakultu tělesné výchovy a sportu Karlovy univerzity, finanční management na Open University a MBA program pro management/marketing na University of New York in Prague, Plynně hovoří anglicky, ve volném čase se věnuje sportu a mezi jeho koníčky patří mimo jiné rocková hudba a cestování.

 

Zdroj: Effectix.com


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.