facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 10. 1. 2006

Revitalizace značky Azlan

Azlan_602.jpgPo úspěšném začlenění Azlanu do společnosti Tech Data, které proběhlo v loňském roce, nyní dochází k revitalizaci značky Azlan. Veškerá řešení spojená se sítěmi, kabeláží a produty Cisco, doplněná o produkty z oblasti distribuce s přidanou hodnotou, nyní bude Tech Data zastřešovat značkou Azlan. Při prodeji řešení z výše uvedených oblastí se tedy v budoucnu zákazník bude setkávat kromě loga vlastního produktu nově i s logem Azlan.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.