facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 21. 6. 2007

Řešení pro výhodnější správu IP telefonie

Společnost Interoute oznámila inovaci, díky které jsou hlasové hovory ve firmách stejně snadno spravovatelné a finančně výhodné jako e-mail. Zákazníci přitom nemusí pořizovat nový hardware nebo řešit otázky integrace. Nová služba zvaná Interoute One umožňuje snadno zprovoznit jednotnou komunikaci (unified communications).

Společnostem, které používají Microsoft Live Communications Server 2005 nebo Microsoft Office Communications Server 2007, umožňuje Interoute vytvořit největší rozsáhlou komunitu firem, bezpečně sdílet informace o přítomnosti pro zasílání rychlých zpráv a uskutečňovat videohovory v podnikových sítích.
Společnostem, jež využívají software Microsoftu pro jednotnou komunikaci, umožňuje platforma Interoute One spojit se v jednotném, volně komunikujícím společenství bez pořizování další infrastruktury. K platformě Interoute One se uživatel připojí na webu www.interouteone.com za 10 minut a může rychle začít přímo komunikovat s jinými společnostmi a veřejnou telefonní sítí. Řešení funguje jako inteligentní most, takže firmám stačí zaregistrovat se pouze u služby Interoute One bez nutnosti vytvářet dvoustranné dohody se všemi partnerskými společnostmi.
Služba Interoute One nabízí také bezpečný roaming pro všechny vzdálené pracovníky, což podstatně snižuje výdaje za mobilní služby a přitom mohou být zaměstnanci kontaktováni kdekoli na světě. Každému uživateli poskytne služba jediné telefonní číslo, které jej bude schopné najít u počítače, na pevné lince, na mobilu i na jakémkoli jiném zařízení. Řešení lze plně spravovat z jediné webové stránky.
Pro firmy, které neprovozují server MS Live Communications Server 2005, je k dispozici alternativní softwarový telefon, a podniky, které se chtějí přímo připojit ke své pobočkové ústředně (PBX), mohou využít tzv. SIP trunking (propojení firemní komunikace s poskytovateli služeb a operátory, kteří nabízejí internetovou telefonii - VoIP na základě SIP protokolu).

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.