Aktuality -> IT Business - 22. 3. 2007

Řešení pokladen pro maloobchody

AbraKonsigna712.jpgABRA Software navázala úzkou obchodní spolupráci s firmou KONSIGNA Handel, dovozcem a distributorem tiskáren značky STAR Micronics pro ČR a ostatního pokladního hardware a periférií potřebných pro provoz pokladního software. Spolupráce společností spočívá ve společné péči o zákazníka, který vlastní maloobchodní prodejnu, obchod, butik, nebo trafiku. Takový zákazník stojí často před problémem správně spojit program a počítač takovým způsobem, aby to bylo pro jeho prodejnu použitelné a funkční. Spolupráce ABRA Software a KONSIGNA Handel takové řešení přináší.

Výsledkem je balíček tvořený bankovní tiskárnou STAR Micronics a systémem ABRA G2. To je základ pro každou prodejnu. Informační systém ABRA zpracovává informace o zboží, jeho nákup, příjem na sklad, sledování zásob a samozřejmě i informace o prodeji, jako prodejní ceny, odpis ze skladu, sledování tržeb, denní uzávěrky atd. Tiskárny STAR Micronics výsledky práce prodavače přenášejí na papír v podobě účtenek pro zákazníky, protokolů o sledování tržeb a tisku dalších dokladů. Firma KONSIGNA Handel je schopna dodat i další hardware potřebný pro prodej, jako jsou pokladní zásuvky, zákaznické displeje a další. Software ABRA je na připojení těchto zařízení připraven v podobě příslušných speciálních ovladačů.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #4: Incident Response

Když už hoří, nestačí vědět, odkud šel kouř. Je třeba taky vědět, kam běžet s vodou.


V minulém díle jsme si povídali o alertech – o tom, jak se z nich nestat klikací zombie a jak rozpoznat ty, které skutečně něco znamenají. Ale co když se z varování stane realita? Co když se z „možná problém” stane „sakra, už je to tady”? Pak nastupuje disciplína, která odděluje IT romantiky od krizových samurajů. Jmenuje se Incident Response – a je to vaše digitální hasičská jednotka.