facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 24. 8. 2007

Řešení EMC pro správu IP telefonie

reseni_ip_734.jpgSpolečnost EMC představila řešení pro správu prostředí Voice-Over-IP (VoIP) a IP telefonie. Pomocí softwaru EMC Smarts VoIP Performance Manager a EMC Smarts VoIP Performance Reporter lze maximalizovat dostupnost a výkon důležitých služeb VoIP. Software komplexně monitoruje, hlídá, ohlašuje, diagnostikuje a reportuje všechny aspekty systému, který může ovlivňovat služby IP telefonie. Podniky a zákazníci poskytovatelů spravovaných služeb mohou pomocí softwaru EMC Smarts modelovat komponenty IT a jejich vztahy napříč sítí, aplikacemi a datovými úložišti. Softwarová řešení efektivně analyzují data z různorodých zdrojů, aby zjistila počáteční příčinu problémů IT infrastruktury – a to automaticky v reálném čase. Díky tomu lze efektivněji minimalizovat dostupnost a výkon kritických IT zdrojů a podnikových služeb (jako je VoIP).

Zatímco ostatní nástroje pro správu VoIP nabízejí informace založené pouze na síti nebo výhradně na událostech, software Smarts nabízí detailní pohled v reálném čase a flexibilní reportování o telefonní infrastruktuře. Zároveň ukazuje, jak se detailní informace vztahují ke zkušenosti koncového uživatele. Software Smarts VoIP Performance Manager a Smarts VoIP Performance Reporter konkrétně nabízejí informace v reálném čase o jednotlivých telefonních linkách, hovorech, kvalitě hovoru, dostupnosti telefonní služby a propojení s telekomunikačními poskytovateli. Řešení navíc monitorují objemy hovorů, kvalitu hovorů a typické vzorce, aby bylo zaručeno, že bude dosaženo úrovní služeb. Zároveň nabízejí reportování trendů, výsledky výkonu v reálném čase i v minulosti. Řešení Smarts podporuje systémy: Avaya Communications Manager, Cisco Unified Communications Manager, Cisco Unified CallManager a Cisco CallManager. Software Smarts je snadno integrovatelný s dalšími systémy pro správu od třetích stran.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?