facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 24. 7. 2007

Reseller Meeting Point bude letos větší

reseller_meeting_730.jpgReseller Meeting Point @ INVEX-DIGITEX 2007 je název úzce specializovaného odborného setkání zástupců prodejního řetězce z oblasti IT a spotřební elektroniky, které se bude i v průběhu letošního veletrhu konat v pavilonu s registrovaným vstupem. Jeho hlavním cílem je zprostředkování nových obchodních kontaktů mezi výrobci, prodejci a distributory. Oproti loňskému premiérovému ročníku budou moci registrovaní návštěvníci vybírat z pestřejší nabídky prezentujících se firem. Svou nabídku pro resellery představí v rámci veletrhu INVEX-DIGITEX například firmy Abacus Computer, Abel, Acer, Actebis, AMD, Belkin, BenQ, Canon, D-Clean, Epson, Konsigna, Koracell/Mio, Lifeviews, Rittal, SkyNet/McAfee a více než dvě desítky dalších výrobců a distributorů. Reseller Meeting Point (RMP) se uskuteční v pavilonu G2 brněnského výstaviště od úterý 23. do čtvrtka 25. října, tedy první tři dny veletrhu. Mezi tématy nebude chybět téma financování obchodu, problémy legislativního prostředí a postup investování maloobchodů do nových pokladních systémů.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.