facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 21. 9. 2007

Reproduktorový USB systém pro notebooky

Logitech AudioHub je originálně řešený reproduktorový systém s integrovaným USB rozbočovačem. Spojuje v sobě stereo reproduktory, subwoofer a tři vestavěné vysokorychlostní porty USB. Svými rozměry vyhoví většině typů notebooků.
Uživatelům notebooků reproduktorový systém AudioHub nabízí kvalitní ozvučení, poskytuje vyvážený plný zvuk s čistými výškami a solidními basy. Užitečné tlačítko „Mute“ slouží k vypnutí zvuku, aniž by se přitom přerušilo napájení integrovaného USB rozbočovače. Systém se k počítači připojuje pouze USB kabelem.


Ve spodní části AudioHubu je prakticky vyřešeno uspořádání kabelů, ty lze snadno protáhnout od zařízení k USB portům. Podél zadní strany systému jsou úchytky pro kabely, které je díky nim možné lépe uklidit. AudioHub má na výšku necelých devět centimetrů a umožňuje nastavit rozestup reproduktorů tak, aby je bylo možné používat u různě velkých notebooků.
Tento reproduktorový systém a USB rozbočovač bude k dostání počátkem října za doporučenou maloobchodní cenu 2990 Kč / 3390 Sk (obě ceny zahrnují DPH).

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.