facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 25. 5. 2006

Renovace evropského partnerského programu Adaptecu

Adaptec621.jpgZásadní změny svého partnerského programu v Evropě představil Adaptec. Patří k nim benefity v podobě nových rabatů a školení, uzpůsobených tak, aby bylo pro channel partnery snadnější a výnosnější prodávat produkty a řešení Adaptec. Změny následují poté, co Adaptec ohlásil svoji další orientaci pouze na podnikové komponenty, kam patří produkty SAS a SATA RAID řadičů, prověřený RAID software, virtualizační software zásobníků a aplikace pro správu storage.

Connect Partner Programme sestává ze tří úrovní, z nejvyšší Connect Platinum Partner; prostřední Connect Advantage Partner a vstupní úrovně Connect Partner. Program je zaměřen na softwarové a hardwarové resellery a systémové integrátory, kteří poskytují svým zákazníkům úložná řešení a služby pro ochranu dat.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.