Aktuality -> IT Business - 29. 6. 2007

Rekordní výsledky Oracle

dollars_723.jpgSpolečnost Oracle oznámila, že její celkové tržby za čtvrté čtvrtletí vzrostly o 20 procent na 5,8 miliardy dolarů, zatímco čtvrtletní čistý zisk podle principů GAAP vzrostl o 23 procent na 1,6 miliardy dolarů. Celkové tržby ze softwaru vzrostly o 19 procent na 4,8 miliardy dolarů. Tržby z nových licencí vzrostly o 17 procent, přičemž tržby z nových licencí na databáze a middleware vzrostly o 18 procent a tržby z nových licencí na aplikace vzrostly o 13 procent. Tržby z prodeje služeb vzrostly proti stejnému čtvrtletí předchozího roku o 26 procent na 1,1 miliardy dolarů. Celkové tržby podle principů GAAP za celý fiskální rok 2007 vzrostly o 25 procent na 18 miliard dolarů, zatímco roční čistý zisk vzrostl o 26 procent na 4,3 miliardy dolarů. Region Evropy, Středního Východu a Afriky (EMEA) dosáhl v uplynulém finančním roce tržeb 6 miliard dolarů, což představuje meziroční nárůst o 28 procent. Finanční rok 2007 skončil pro společnost Oracle Corporation 31. května 2007.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #4: Incident Response

Když už hoří, nestačí vědět, odkud šel kouř. Je třeba taky vědět, kam běžet s vodou.


V minulém díle jsme si povídali o alertech – o tom, jak se z nich nestat klikací zombie a jak rozpoznat ty, které skutečně něco znamenají. Ale co když se z varování stane realita? Co když se z „možná problém” stane „sakra, už je to tady”? Pak nastupuje disciplína, která odděluje IT romantiky od krizových samurajů. Jmenuje se Incident Response – a je to vaše digitální hasičská jednotka.